1.1.11

slut prut... og klar parat...

så er jeg tilbage i blogland efter en lang julepause... og iiihh hvor har det bare været en hel fantastisk dejlig jul vi har haft i vores lille familie!!! masser af hygge med familie og venner, lækker mad, gåture i sneen og dejlige gaver!! bette h fes rundt til kl 23 juleaften og pakkede gaver op, og underholdt alle med sin nye yndlings gave, xylofonen!! fantastisk!!

og nu er det hele bare slut, også nytårs aften for vores vedkommen... vores gæster er smuttet hjem efter en super hyggelig aften med lækker lækker mad, 90-års fødselsdag og super udsigt over århus midtbys fyrværkeri show.

og nu er der kun 2 dage tilbage til ferien er slut.. det er bare gået alt alt for hurtigt, jeg har slet ikke nået alt det jeg gerne ville... der er desværre venner som vi ikke har nået at se, ting jeg ville have syet til h og et arbejsdbord der stadig ikke er blevet sat op.. det må så bare blive i 2011 det sker!!

2010 har været et helt fantastisk dejligt år, og det skyldes jo især vores dejlige lille prut, som snart kan fejre sin første fødselsdag!!! det er alt for vildt at vi allerede har haft ham et helt år, og samtidig er det som om at han altid har været her.. jeg kan slet ikke huske mit liv før ham... jeg glæder mig til et nyt fantastisk år med mine to dejlige drenge, og alle vores fantastiske venner og familie!! og i år kommer der også nogle små nye basser i vores liv, da jeg har tre dejlige veninder der er gravide, jeg glæder mig så meget på deres vegne, og til at vi får endnu flere små prutter i vores omgangskreds...

jeg håber i alle har haft en fantastisk jul og et festligt nytår!!! lad os håbe at 2011 også blir genial!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar