24.1.11

bette h's store dag...

i lørdags fyldte min lille prut 1 år!! og det var bare alt for mærkeligt, han er jo slet ikke min lille dejlige baby-prut længere, nu er han min store dejlige drenge-basse!! det er skønt at tænke tilbage på alle de fantastiske minder vi har fra vores 1 år sammen i vores lille famile, og jeg glæder mig helt vildt til at opleve år 2 sammen med mine dejlige drenge og vores familie og venner...

lørdag havde vi besøg af begge vores familier til frokost og kage, desværre var h stadig lidt miffe og pylret, så der var ikke helt den samme glæde ved gave oppakning, som der var i julen. men efter en god lang middagslur og en kæmpe stykke kagemand (med creme og chokolade...) var han frisk på at lege med balloner med sine seje onkler og tanter!! søndag havde vi besøg af alle h's dejlige mandags-mostre og deres mænd, og det var bare endnu en dejlig dag!

så vi har bare haft en helt fantastisk og skøn fødselsdags weekend med dejlige gæster, ballondyr, kage-elefant, og masser af fine gaver til min lille basse-prut!!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar