19.1.11

hov-hov -den fine hund...

lige før jul fandt jeg en utrolig fin gammel børnebog, nemlig bogen "den glade hund hov hov". bogen er fra 1971 og skrevet og tegnet af "attilio og birgit" og udgivet på forlaget lademann. bogen er fyldt med super fine tegninger af hov-hov, gravhunden graps, muldvarpen mumle og byens børn. og jeg måtte simpelthen bruge tegningerne til et eller andet til h's værelse, så nu er de blevet til en collage-plakat ting, som skal hænge ved h's seng.
attilio og birgit har tegnet og skrevet en hel serie af fine børnebøger fra samme forlag, alle med forskellige dyr som "hovedpersoner", så dem skal jeg på jagt efter...

7 kommentarer:

  1. Har tagget dig i en blogleg da jeg er vild med din blog ;)

    SvarSlet
  2. Hej Maria.

    Tak :) Det lyder spændende.. Er helt ny i blogland, hvad går det ud på??

    Ha en dejlig dag, og en fantastisk weekend!!
    /Mic

    SvarSlet
  3. Først lige tillykke med dine drenge ;)
    Det går ud på at du skal skrive 8 ting om dig selv og derefter sende legen videre til 8 andre bloggere. Hvis du kigger forbi min blog kan du se hvordan jeg har gjort :)

    Håber I får en skøn fødselsdagsweekend

    SvarSlet
  4. Hov hov - dem søger jeg også ;0) de er så skønne... Ligesom denne blog, som jeg liiiiiige skal kigge nærmere på...

    Louise

    SvarSlet
  5. Hej Louise.
    Ja det er bare nogle super fine bøger, er så glad for at jeg fandt den, og så til 5 kr!! Det er jo genialt!!
    Du er meget velkommen til at kigge med :)
    Ha en god weekend!
    Mvh Mic

    SvarSlet
  6. Fantastisk plakat!! Hvordan er den lavet? Ser ikke umiddelbart ud til at være klippe-klistret hvis du forstår hvad jeg mener :-) Jeg er VILD med de bøger, men har endnu ikke haft det store held med at finde dem :-(

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. jeg har dem er i tvivl om hvad pris jeg skal tage for dem. nu bliver de solgt til højest bydende på DBA

    SvarSlet