24.1.11

skæge mænd...

i fredags nåede jeg liige at blive færdig med en af mine diy projekter, inden vi gik helt i fødselsdags-mode... nemlig disse moustache mænd wallstickers til h's værelse...

jeg har tidligere selv lavet wall stickers til h, det er utrolig nemt. man kan købe sort (og andre farver) film i byggemarkeder og malerforretninger, og så er det bare at gå i gang med papir, blyant og saks. da h var helt lille lavede jeg nogle fine hyggelige "monstre" som boede inde over hans seng, og de var noget af det første han kunne fokusere på. han kunne bruge timer på at ligge og kigge op på dem og sige sjove lyde...

men nu var monstrene blevet lidt for "baby" til min store dreng, og det var tid til nogle nye "venner" på værelset. så nu sidder disse to seje mænd og hænger ud ved h's puslebord.
 jeg har tegnet skabelonerne i illustrator, og limet udskriften bag på "filmen". har du lyst til selv at lave nogle seje wallstickers, men ikke har mulighed for at tegne dem på computer, så prøv at søge efter seje "dingbats" på fx dafont.com, hvor man gratis kan downloade skrifttyper og tegn. her er bla masser af fine dyr, ansigter, mad, træer, blomster osv. så er det bare at vælge mellem alle de mange designs... og husk at lave bogstaver spejlvendt!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar