3.1.11

kom nu sommer...

i lørdags var det endelig tøvejr, hvilket gjorde at vores "lille røde lyn" kom fri af ismasserne, hvor den ellers har stået siden november. så det var tid til et lille road trip!! og vi besluttede os for at besøge en gammel ven, som vi desværre ikke har set siden i sensommers, nemlig vores fantastiske kolonihave hus!!!!

sidste forår købte vi det fineste lille blå hus på 30m2 med en stor dejlig have med drivhus, flagstang, legehus og gyngestativ. Vi boede derude næsten hele sommeren, og nød bare at være væk fra byen og ude i den dejlige sommer!! vi havde (og har) en masse diy projekter derude, og det er bare super skønt at have et sted der er vores, og som vi kan lave (næsten) lige som vi vil!! vi startede med at lave et køkken, og så skulle kolo ellers bare fyldes med en masse fine lopper!!

det var dejligt at se vores lille hus igen, selvom der er lidt rodet, da vi har købt en masse nye lopper til det over efteråret, men stemningen fra i sommers var der bare stadig!! så nu glæder jeg mig crazy wild til det blir forår og sommer igen!! til grill hygge med vores venner, yatzy og mastermind, leg i haven, sol på mavsen, bette h i sit soppebassin og jordbær og kartofler fra haven. det bliver skønt!!






4 kommentarer:

  1. Eij hvor kan jeg godt forstå du glæder dig til sommer, det er da bare det fedeste med kolonihave... giiiid det var mig, der havde sådan et fint lille hus :)

    SvarSlet
  2. Ja jeg kan kun sige, køb et!! Det er simpelhen alle pengene værd!! Jeg elsker at være derude med mine drenge og med vores venner!! Og så er det bare en perfekt undskyld for at shoppe amok i seje lopper!!

    SvarSlet
  3. Hej Mic..
    Kolonihave er bare så dejligt, når man har børn. og din ser rigtig hyggelig ud. :o)
    Hvis du skulle være nysgerrig, så kan du se min kolonihave her www.fauerflora.dk og Hvis du ikke allerede kender www.voreskolonihaver.dk så kan jeg varmt anbefale den.

    Hilsen Line

    SvarSlet
  4. Hej Line.
    Tak for dine fine ord :) Jeg har lige luret på din blog, og hvor er jeres kolo bare fin!! Og hvor er det dejligt at du sælger blomsterfrø, har du flere til salg?? Jeg kunne ikke helt se hvordan jeg kunne købe dem. Men jeg har et bed der trænger til lidt farve...
    Mvh Michelle

    SvarSlet