14.1.11

fredags hygge...

i aften afholder p3 deres årlige musik award show p3 guld, og i år er endnu en af mine favorit bands nomineret til p3 guld prisen. tidligere har mit geniale yndlings band veto jo vundet, og i år hepper jeg på fantastiske nanna øland alias oh land. jeg synes hendes musik er helt fantastisk smuk, og hun er uden tvivl en af de mest talentfulde kunstnere vi har herhjemme. og så er hun bare mega sej live!!

oh land skal også optræde til showet, sammen med bla veto, fallulah, agnes obel og vinnie who, det skal nok blive en fest!! som jeg dog må nøjes med at se på hjemme fra sofaen med mine to drenge, men det er også mit absolute yndlings sted en fredag aften!! og i aften kommer der også vm håndbold!!! lovely!!

her er oh land med en af mine yndlings sange fra hendes debut album "fauna". enjoy!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar