4.1.11

planlægger...

det er helt utroligt at vi snart skal fejre vores lille pruts første fødselsdag, og jeg er i fuld gang med at planlægge... for det skal selvfølgelig fejres med stil, først med vores familie og så med vores venner... jeg overvejer at lave enten pirat eller superhelte tema, men kan ikke helt beslutte mig. men nu er invitationen i hvert fald lavet, og jeg har nok over-gøglet lidt (igen), men jeg har i hvert fald hygget mig med at lave den.
på lørdag skal vi holde fødselsdag med de andre dejlige basser og damer fra vores mødregrupper, det blir fantastisk og jeg glæder mig helt vildt til at se dem alle sammen igen!!

ps. den fine tegning af aben med kagen, er tegnet af den svenske grafiker ingela p arrhenius, som også har lavet bette h's seje cirkus babuska dukker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar