1.1.11

den stærke mand og løvetæmmeren...

på min daglige tur rundt i bloglands fantastiske univers, faldt jeg for et par måneder siden over den svenske grafiker ingela p arrhenius skønne design. ingela laver bla nogle super fine tegninger til plakater, postkort og legetøj til børn, og jeg faldt pladask for de seje cirkus babuska-dukker!! desværre forhandles ingelas fine produkter kun i sverige, så jeg måtte et smut forbi minimodel for at shoppe lidt gaver til min lille prut.

desværre nåede min pakke ikke frem inden jul, men så i onsdags ringede dhl-manden på døren...vi var så heldige at passe h's søde veninde smukke a, og de små dejlige basser tog straks det nye legetøj i brug... og det var godkendt!!

-der var også noget andet fint med i pakken... men det kommer der billeder af senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar