13.3.11

søndag formiddag..

hvor er det bar skønt med en stille søndags forrårs-formiddag... mine to drenge er gået kold, efter at h har tonset rundt i hele lejligheden hele morgen, og nu sidder jeg og hygger helt selv med veto og kakao, mens jeg laver skægge mænd til frk. trillingsgaard . dejligt!! h's skægge fisker, superhero og fin mand, får snart selskab af cirkus klovn, sherrif og fodboldspiller...

om lidt skal vi en tur ud til vores elskede kolo og plante påskeliljer og lægge en plan over alle de ting vi skal i gang med at lave derude... glæder mig til at se vores lille blå hus igen...

og så går jeg lidt og tænker over en opfordring jeg har fået af førnævnte frøken... lur mig, om jeg ikke starter min helt egen blog-webshop "lille prut" asap...


jeg håber i alle har haft en dejlig weekend, og nyder søndagen!!

1 kommentar:

  1. Yay - det SKAL du!! Der er mange der ville være interesseret i dine lækre mænd - og hvad du nu ellers skulle hitte på af skønne ting!! ;0)

    Jeg glææææder mig til at modtage mænnerne når de engang bliver færdige (ingen stress og jag, vel)..

    Glædelig søndag - klem Louise

    SvarSlet