13.3.11

omg...

jamen hvor svine heldig har man lov at være... i dag da h og jeg holdte i vores røde lyn og ventede på far, som var inde ved bageren efter rugbrød og hygge, kom der en mand gående og stillede to poser ved affaldscontainerne, og gik igen. først blev jeg rigtig tøse sur over at han stillede sit storskrald på gaden, men da jeg så, at der stak en lego duplo kasse op af den ene pose, blev jeg lidt nysgerrig...

og sørme om ikke den ene pose indeholdt to store kasser duplo brandstation!! jeg blev stående 10 min og ventede på om han måske kom tilbage for at hente dem. men pludselig stak han hovedet ud fra street coffee, og sagde at de fejlede ikke noget, og at jeg bare kunne tage dem, hvis jeg ville... jamen lucky me!! jeg tilbød at betale for hans kaffe så, men nej, det måtte jeg ikke...

elsker storskrald!!

tror lige det skal gemmes lidt væk, bare indtil h ikke slår alting hårdt i gulvet mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar