26.3.11

genial lørdags event...

i dag har moster h og jeg været på baby visit hos "vores" lille fis og hendes fantastiske forældre. og hvor er hun bare den smukkest lille pige jeg nogensinde har set, og hvor er det bare helt fantastisk at sidde med en helt lille bitte baby i armene igen!! iihhh hun er smuk!! jeg glæder mig så meget til vi skal hygge og lege!! h og jeg havde vores hjemmelavet gaver med, håber hun kan bruge dem når hun blir lidt ældre...

efter baby besøg faldt vi over et loppemarked, genialt!! så det var bare super lørdags event at besøge skejby..

hæklet kugle guilande med bjælder i...

ugler på snor...

små dejlige hænder...

uuuhhmmm lopper...

hvis bare vi havde plads....

jeg ku bedst li dem her...

tror måske jeg samler på blå vaser... og man kan jo altid bruge en fin kaffedåse...
lige om lidt kommer min knap så lille prut hjem fra overnatningen hos farmor og farfar, savner ham!! og så skal jeg lige have gemt mine nye lopper væk inden p kommer hjem.... ssshhh!! god weekend!!

2 kommentarer:

  1. Siger: Lækkert!!! til det HELE :) rigtig fint kugleophæng, utroligt lækre farver må jeg sige.

    KH

    SvarSlet
  2. Hej Anne.
    Ja det var bare en rigtig lækker dag!! og ja det er bare så lækre farver, er også ved at strikke et bette tæppe i de samme farver!
    Ha en dejlig dag!
    Mvh Mic

    SvarSlet