21.3.11

lamper lamper lamper...

i sidste uge fik jeg en rigtig sjov "opgave" af mine søde svigerinde k... hendes forældre er ved at få lavet ny stue, og de mangler lamper, så hun spurgte om jeg havde nogle forslag til nogle fede lamper!! og omg jeg elsker lamper!! så sagde selvfølgelig straks ja til finde nogle flotte lamper til deres nye risskov stue, sejt!!

og nøj hvor er der bare mange smukke smukke lamper at vælge imellem!! så de fik lidt godt og blandet fra verner, arne, le klint, floss mm. her er dem jeg bedst selv kunne li, og som jeg klart ville købe, hvis altså vi havde plads (hhmmm råd...) til flere lamper i vores lille hjem:

1. rosy angelis af phillipe starck. / 2. flowrepot af verner panton. / 3. romeo moon af phillipe starck. / 4. aj af arne jacobsen
5. mega bulb af sofie refer. / 6. milk af norm architects
7. wooden lamp af muuto. / 8. bourgie af ferruccio laviani. / 9. ice chandelier af sofie refer. / 10. panto af verner panton.
 alle billederne her er fra casanova møbler, som godt nok har nogle super smukke ting...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar