11.2.11

super kay!!

jeg har været inde og lure lidt forskellige billeder fra dette års formland i herning rundt omkring på forskellige blogs, og der kommer godt nok mange fine ting næste år!! og iihhh hvor blev jeg bare glad-i-låget spændt, da jeg så at en af mine yndlings designere kommer med 3 smukke nyheder... nemlig kay bojesen!!

eller, det er jo faktisk ikke nyheder, for kay bojesen lavede jo alle sine smukke træfingurer og dyr allerede i 1930'erne, men rosendahl re-lancerer 3 af hans fine dyr: gravhunden, kaninen og flodhesten. og hvor er de bare super smukke!!! jeg elsker hans figurer, blandingen af legetøj og brugskunst er helt perfekt, og man kan jo kun blive glad af at kigge på dem!!



 jeg kan desværre ikke se hvornår disse skønheder kommer i butikkerne... men billederne her er fra rosendahls hjemmeside, så mon ikke de snart er på vej... så kan de komme hjem til os og hygge med deres "søskende"....


vi gav vores lille prut den seje soldat til sin 1-års fødselsdag.

denne smukke zebra er lavet omkring 1935!! jeg synes det er helt fantastisk at tænke på, hvor mange børn der har leget med den... nu står den og venter på at bette h kommer over sin "slå-alting-i-gulvet-fase", så skal de nok blive gode venner...


h fik den smukke elefant af alle sine dejlige mostre og onkler til sin navngivnings fest. mor låner den bare lige...
aben bliver ved med at tabe både ben og arme, så nu sidder den pænt...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar