22.2.11

hell's kitchen...

en af mine mange ideer, da jeg startede min blog, var at jeg ville lave "bolig reportager" fra mine venners hjem. men det har simpelthen været så mørkt hver gang jeg har bevæget mig uden for en dør hele vinteren, at det slet ikke har været muligt...

men nu vil jeg gerne præsentere jer for et af de steder jeg hænger mest ud, nemlig hjemme hos min søde veninde h!! h har en super fin stil med mix af cool retro, rock chick, mormor og lækkert design, bla design klassikerne bankers clock af arne jacobsen, kubus lysestagen og verner panton's smukke globe lampe (som jeg har glemt at tage billede af...). h har mange lækre bøger om møbeldesign, musik og arkitektur, og jeg kan bruge timer på at kigge i dem, mens vi lytter til dejligt musik.

og så skader det jo ikke, at man altid får super lækker mad og fantastisk selskab når man kommer på visit!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar