17.2.11

30ies are the new 20ies...

iiihhh hvor er det bare skønt at fylde 30, det gør jeg gerne igen!! jeg er simpelthen bare blevet übet fejret, først af mine skønne damer i lørdags. og i mandags sammen med h og p, med gaver og morgen putte i sengen, samt besøg af mormor og onkel t og "tante" k, så havde bare en super dejlig dag!! og jeg har fået så crazy mange smukke gaver af mine dejlige venninder og familie. glæder mig allerede til at blive 40!

foruden disse smukke gaver har jeg også fået nye håndboldsko, lækker make-up, mors hjemmestrikkede strømper og gavekort til decorate.
og så har jeg fået et mega sejt canon eos 500d spejlrefleks kamera af min fantastiske mand, det er crazy!!! nu skal der bare tages en masse smukke billeder. jeg er alleredet gået helt amok og knipser løs, hver gang h og p leger eller putter, i love it!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar