17.2.11

lopper i vildskab...

i dag har jeg holdt fri fra arbejde og hygget med mine to dejlige damer t og h. vi startede dagen med kæmpe lækker morgenmad (og fastelavnsboller...) hos t og bagefter var der roadtrip til et af mine nye yndlings loppe-steder, brugtvareterminalen i viby... og nøøøøøj der var bare mange fine ting (og skrammel selvfølgelig...) se bare her:

super fine retro møbler, 3 udstoppede ænder, rosti i lange baner, erik kold dåser, fede lamper, glas, teaktræ, porcelæn, legetøj og en masse masse andre fede retro ting. det var utroligt svært ikke at shoppe crazy amok!

jeg er helt vild med det gamle metal skab, som bare ville være super sejt til bette h's værelse, men det er ret upraktisk da det kun har en hylde og en bøjlestang, og så var det også lidt dyrt... jeg blev dog nødt til at købe to flotte røgfarvede glas til min samling, de er så smukke...

der skal vi snart ud igen!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar