22.2.11

mormor...

det er ret mystisk, men da jeg blev mor til min lille prut, fik jeg åbenbart et helt nyt gen, nemlig mormor genet... jeg har næsten tilbragt hver sen-aften det sidste år i sofaen med en kop varm te, cardigan eller tæppe og mit strikke eller hækle tøj, jeg mangler bare werthers echte og en kat!!! men det er nu hyggeligt... her er nogle af mine nørklerier...

så er der en kurv på vej til maria... håber hun blir glad for den!!

det er sidste gange jeg strikker trekant mønster, det er svært at følge med i grey's hvide verden, mens man tæller...

måske mit tørklæde-rør når at blive færdigt til næste vinter...

den mangler bare snude, øjne og øre, så er denne tykke bamse klar til at komme hjem til lille bastian.

disse smukke farver skal være en overraskelse til en dejlige pige...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar