20.12.10

nu er det sgu snart....

-det er jo alt for crazy!! jeg når da slet slet ikke alle de ting jeg skulle nå, what the h.. nu vil jeg bare hygge med at få lavet de sidste gaver, få pakket dem fint ind, og nyde de sidste dage alene med mine drenge inden det gå familie-jule-amok, og prøve ikke at stresse over at jeg mangler de sidste gaver... så for ligesom at kick starte ugen. får i her et af mine absolute yndlings numre, med mit yndlings band, live fra den fedeste concert ever!! veto live at roskilde 08, enjoy!!

2 kommentarer:

  1. Jeg har overhovedet heller ikke nået alt det jeg skulle, men gaverne er da købt ;)

    Åh ja, den var fed den koncert, skønt med et lille gensyn.

    SvarSlet
  2. jeg har heldigvis også fået styr på ALLE gaverne, så nu mangler jeg bare at få pakket dem fint ind, lave albums til bette h's bedste forældre og bage æblerskiver til arb i morgen..

    Jeg ønsker dig og dine søde familie en rigtig dejlig jul :)

    SvarSlet