20.12.10

jeg er faktisk ret stolt

af min dejlig mor!!ikke bare har hun været (-og er stadig) en fantastisk overskuds mor for mig og mine to brødre, nu bruger hun også sin tid på at hjælpe andre familie. min mor har nemlig været med til at starte mødrehjælpens afdeling i viborg, og arbejder nu i deres butik, tager på sommer-koloni og hjælper familier med at holde børnefødselsdage med deres "rullende kagemand" projekt. jeg synes det er helt fantastisk at der er så mange frivillige der har overskud til at hjælpe de familier, der ikke selv har mulighed for at fejre deres børn. i lørdags delte de julepakker med mad, guf og gaver ud til 107 familier!! mor, du er helt fantastik, og mit store forbilled, jeg håber at bette h får en lige så dejlig mor i mig!!!
billede fra viborg stiftidende, det er min mor i midten.


billeder og artikkel fra hjemmet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar