20.12.10

man skal måske se godt efter...

-men vi har faktisk pyntet (lidt) til jul hjemme hos os... men det er lidt svært når man har en mand der ikke kan forstå meningen med julepynt, og en lille basse som helst vil pille alt ned fra hylder og borde, og putte det i munden... men lidt julestemning har ja da fået tilkæmpet mig... -og jeg er slet ikke færdig endnu!!! vi har arvet rigti gmeget fint gammel julepynt af p's farmor og min mormor, og jeg synes det er rigtig hyggeligt at tænke på at vores pynt har skabt hygge i mange mange år, og at jeg selv og p har leget med nisserne som små.

1. juletræ og 11 mdr gammel tornado er ingen god kompo, så jeg måtte "nøjes" med nogle store grene fra vores pæretræ.
2. de gamle nisser hygger på bette h's værelse sammen med det mexicanske filt juletræ.
3. julestrømpe og nisse på h's værelse, han kan lige så godt lære det!!
4. den billige fra netto og gamle fine svampe stager.
5.elefant, abe og nisse i vores bogkasser.
6. det fine go card blev klippet ud og sat på ramme i gangen.
7. gamle nisse og får fra p's farmor.
8. verdens sejeste (og grimmeste) nisse!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar