27.5.11

no spot.

i denne weekend afholdes den fantastiske og altid skønne spot festival i århus for 12. gang, og for første gange i 5 år skal jeg desværre ikke med... øv øv øv!! spot har været en dejlig tradition for mig og tøserne, med sol, øl, hottere og lækker ny musik i vildskab.. vi har bla festet til the fashion, bliv glad, fallulah, veto, ginger ninja, mike sheridan, turboweekend, as in rebekka maria, oh no ono, dune, murder og mange mange flere... men i år kunne vi desværre ikke finde plads i vores alt for travle liv med børn, opgaver, arbejde, brylluper og andre "voksen-ting".... trist...
bette h elskede det fine lys til spot 2010!!
til alle jer der heller ikke skal med til spot, er her en lille mini spot festival med de navne, jeg så gerne ville have festet til i år... heldigvis har jeg hørt dem allesammen tidligere...

fantastiske og smukke nanna aka ohland http://www.youtube.com/watch?v=ohB8e5TtCtA

1 kommentar:

  1. Jeg sidder ligesom dig og ærger mig over, at jeg ikke er til Spot netop nu, som jeg plejer! Vores venner i Århus skal desværre til bryllup imorgen, og derfor er traditionen brudt. Men jeg er godt nok ærgelig, jeg elsker Spot festival!

    SvarSlet