10.5.11

i've got mail...

jeg sad lige og var rigtig træt af, at det bare igen var alt for længe siden, at jeg havde blogget... og spekulerede på hvad jeg lige kunne finde af smukke ting og poste...
og ind kom ups manden med en pakke til mig!! genialt..

i pakken var disse smukke smukke prints, som jeg har købt på etsy.



disse fine kort var med som ekstra gave, lovely...

er de ikke bare fine!! de skal bo inde på bette h's værelse. de er tegnet af ashley goldberg, og du kan finde flere af hendes fine tegninger her og på hendes blog her.

5 kommentarer:

  1. ÅHH ETSY. Hvilken str. er billender? De er så COOL!

    SvarSlet
  2. Hej..
    De er nogle meget mærkelige amerikanske mål, men lige lidt mindre end A4, så håber jeg kan finde nogle rammer der passer ok til dem...

    Og puha, man kan blive helt etsy afhængig, farligt!!

    SvarSlet
  3. Ja- hun laver bare så smukke ting den fine AshleyG... Vil du se mine billeder fra hende?

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com/2011/04/prosit-igen.html

    Jeg ÆLSKER dem :)

    SvarSlet
  4. Hej blomsterpige..
    Ej det er godt nok også nogle super fine prints du har købt!! Tror heller ikke det er sidste gang jeg ashley-shopper!!
    /Mic

    SvarSlet