2.5.11

hov...



jeg har da helt glemt at takke anne for den fine blog-award hun har tildelt mig, tusind tak!!
med denne award fulgte en række spørgsmål, som er meget fashion-blog-ish, men i får dem alligevel...:

1. hvorfor startede du med at blogge?
jeg  manglede et sted at samle alle de fine billeder og inspiration, jeg finder rundt omkring, og det blev så her... jeg er blevet rigtig overrasket over hvor rart her er, og hvor mange søde damer jeg har "mødt" her i blogland...
2. hvilken blogger følger du?
jeg bruger meget tid på at rejse rundt i blogland, både fashion og grafik blogs som inspiration på arbejde, og så mine egne favorit blogs. og der er så mange fine blogs derude, der bare venter på at jeg finder dem... jeg har listet mine favoriter i min blogroll og under "fine steder".
3. favorit make-up mærke?
hmmm jeg ved absolute intet om make up, jeg bruger kun mascara til hverdag, og den er bare fra lancome. men jeg ønsker mig ofte make up i gave fra mine veninder, så har lidt af hvert fra biotherm, mac, clinique, dior og lancome.
4. favorit tøjmærke?
mit tøj budget er efterhånden meget lille, så det blir mest til weekday, monki og h&m, og så har jeg heldigvis nogle gode insider forbindelser... men hvis jeg skal være rigtig crazy, så blir det best behavior, acne eller won hundred.
5. dit "må-ha'" make-up produkt?
det ved jeg ikke... derfor svare jeg på "yndlings musik"
jeg er lidt en musik geek :) jeg elsker musik!! de bands jeg kan høre dagen lang er veto, murder, kashmir, mew, white lies og eddie vedder.
men jeg er også vild med rock og synth-rock som fx. mgmt, ginger ninja, muse, the fashion, tingtings, new young pony club, turbo weekend, the floor is made of lava, vinnie who, the knife, artic monkeys, the strokes, yeah yeah yeahs, franz ferdinand, the gossip mm, de sætter virkelig gang i festen!!
malk de koijn og bikstok røgsystem er for fede!!!
og så elsker jeg alt gammel 80'er pop og old school hiphop, 70'er glam rock og 90'er rock!!
stop mig stop mig!!
6. favoritfarve
navy, grå og sort!! og tilsætter jeg lidt farver efter behov og humør...
7. parfume
bruger jeg faktisk kun når jeg skal til fest, jeg synes ikke at bette h skal stinke af gucci rush til hverdag!!
8. favorit film
the boondock saints!! uuuhhhmmm...
9. hvilket land vil du besøge og hvorfor?
jeg vil rigtig gerne på safari og se alle de smukke dyr engang!! og så er jeg vist desværre den eneste fashion designer der aldrig har været i ny, så det må jeg vel også hellere prøve en dag...
10. hvad glæder du dig mest til i den nærmeste fremtid?
sommer i kolo!!
og så vil jeg gerne give awarden videre til disse smukke blogs:

1 kommentar: