3.5.11

love always...

uuuhhmmm jeg elsker charles eames klassiske glasfiber skalstol... jeg er den lykkelige ejer af 5 spisestole og en gyngestol og i love them love them love them!! og når jeg engang får mere plads (og penge...) skal jeg have mange flere, i alle mulige farver!! se lige hvor smukke de er...

billede via google.

billede via google.

billede via google.

billede via google.

disse smukke stole bor hjemme ved min søde veninde l.


da jeg googlede "eames stole" dukkede dette billede op. og det er faktisk min eames gyngestol hjemme i vores gammle lejlighed!! jeg havde uploaded billedet til min decorate profil, sjovt... den bor nu inde ved bette h, som elsker den!!

min smukke gule stol...
vi har desværre ikke plads til de sidste 4 stole, da de har et meget bredt stablestel... men jeg overvejer om de ikke snart skal hjem og bo hos igen, måske stå ude i gangen eller soveværelset...

2 kommentarer:

  1. mums!!!!

    kender du http://www.hoghshoppen.dk/shop/frontpage.html
    Hvis ikke, så skynd dig!!! Der er meget lækkert

    SvarSlet
  2. Hej Anne.

    Tak for linket, puha der er alt for meget lækkert, farligt sted!!

    SvarSlet