17.4.11

mic had left the building...

ej, jamen undskyld at jeg har været så fraværende i denne uge... det er da total dårlig blogger-stil!! men jeg har simpelthen ikke kunne finde tid til min computer de sidste par aftener. jeg lover at gøre det godt igen de kommende par dage...

men her er lidt billeder fra den forgangne uge:
frokost med blomster og persille fra kolo. har åbenbart mutant-persille der kan overleve isvinter og atomkrig.

bette h og kæmpe slangen, den er heldigvis rar!

vi planter tomater i drivhusi... håber de overlever!

skåååååål!!

lopper i kolo.

tirsdag aften . far ser bold og mor leger med computeren (og flødebolle...)

bette h's livret, fiskedunser!
plasteret på h's kind er resultatet af et styrt lørdag aften, som desværre endte i et besøg på skadestuen med en stor flænge på kindbenet. det var dælme ikke sjovt, heller ikke for hans mor!! heldigvis skulle han ikke syes, bare lappes med lidt plaster, puha!!

1 kommentar:

  1. Ser ud til at være en skøn uge. ÜBER lækre lopper der!!!
    Har en lille award til dig inde hos mig :)

    Kh Anne

    SvarSlet