14.4.11

mama's got a brand new toy

nemlig en super smart ny nokia c5-03 smart phone, uuuhhh... og én af de smarte ting denne lille sorte sag kan, er at "blogge på farten", hvis ellers jeg ku få lor..et til at virke!!
er der nogen af jer, der har modtaget en mobil kode fra blogger, for jeg venter stadig på min...

nå anyways, jeg overlever nok med old fashion computer blogging, men det ku nu være sjovt...
her er det billede jeg gerne ville ha blogget i dag; 5 min pause i solen, lovely!!

jeg synes faktisk at kvaliteten er ok for et mobil billede...

4 kommentarer:

  1. Åhhh sådan en slags tlf vil jeg også gerne have. Men en alm telefon for nu. Bruger dog altid kun den og ikke kamera til billeder.
    Og lækre bukser!! Me like

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne.
    Du siger bare til hvis du vil låbe bette H, han er brand god til at smadre mobil'er så man blir nødt til at købe en ny...
    Bukserne er bare fra h&m, så de kostede billigt :)
    Ha en dejlig weekend!
    Mvh Mic

    SvarSlet
  3. Jeg er også vild med bukserne. Og mobilen self ;)

    SvarSlet
  4. Haha, smart måde at komme af med den. Fik lige ny i jul. Prøvede at antyde for min far at det var noget smartphone jeg ønskede mig, fik så en lyserøs (ok støvet rosa-metallic) alm. telefon. Æhmm.... tak??
    Men bukserne er lækre, har selv lige købt 2 par lidt a la også i H&M

    SvarSlet