8.4.11

lækkert gensyn...

3 af "mine" mænner har fået nyt hjem, nemlig smukke johnny, sherif benny og skipper las, som er flyttet ind hjemme hos asli, som har den super fine blog frøkenen&baronen. og så har de endda fået super fint selskab af kähler skål, hest og bjørn wiinblad skål, fantastisk...

tak til asli for at poste linket til lille prut på sin blog; skønt at du er glade for dine nye mænner, og sejt at johnny er matematiklære!!


i dag er sidste chance for at deltage i min give away med to seje mænner, du finder den her. jeg trækker en vinder i aften...

1 kommentar:

  1. Du kan tro, at jeg er glad for de skægge mænd! Det var meget svært at vælge hvilke af dem, der skulle op på væggen. Skulle jeg vælge de sejeste eller skulle jeg gemme de sejeste til senere. Og hvilke var i virkeligheden de sejeste? Jeg er tosset med dem.

    SvarSlet