20.9.11

10-20-30-40-100!!!

wuhuuu jeg har fået lige præsic 100 faste læsere. og det er jo et skønt skønt tal!! så derfor er det tid til en lille give away...
men jeg ved da ikke lige helt, hvad gaven skal være...
starter lige med et sæt af "mine" geek cubes i enten pinky eller blueish... så finder jeg lige på noget mere i aften, så stay tuned...


 "cry a bird" and "angry bird" print i a5 str. printet på kraftigt photo papir. 



så smid en kommentar hvis du vil være med i mit jubilæums give away...

33 kommentarer:

  1. Tillykke med de 100 læsere. Jeg ville elske at vinde et sæt af dine super flotte kuber!!

    SvarSlet
  2. Fedt, at du har rundet 100 faste læsere! Jeg melder mig også - så nu har du 101 ;o)

    Og jeg vil da også meget gerne vinde din fine give away!

    SvarSlet
  3. Cool! Håber også jeg kan lokke flere læsere til med en snarlig give away :)

    I mellemtiden vil jeg VIRKELIG gerne vinde din - de er så fede de kuber!

    Kh. Mia

    SvarSlet
  4. Tillykke med jubilæumet... Jeg vil meget gerne vinde din fine give away - de er superb smukke.
    kh Louise (Louise@heldmann.dk)

    SvarSlet
  5. Sådan et sæt geek cubes er mere end nok til mig. Fin fin gave. De er så flotte. Tillykke med de 100.
    Kh. Malene

    SvarSlet
  6. De er da mega cool din cubes. Så vil super gerne deltage i din give away.

    God dag

    SvarSlet
  7. Tillykke :)Har længe fulgt dig, men aner egentligt ikke om jeg er fast læser. Du er dog i mine bogmærker! Skide god blog! Du har sikkert flere læsere end du lige tror :)

    SvarSlet
  8. Så fedt Michelle... din blog er altså også så fin... elsker den.. det ved du!

    SvarSlet
  9. Om jeg vil! Jeg er fast inventar herinde. Tillykke med de mange læsere.

    SvarSlet
  10. For søren! Her vil jeg da også være med.
    Tillykke!

    Stine

    SvarSlet
  11. Tillykke med de 100. Og jatak til at være med i konkurrencen :-)

    SvarSlet
  12. Jeg vil også gerne være med - har først for nyligt fundet din blog, men den er skøn!

    Tillykke med de 100 - og lidt til :-)

    Louise

    SvarSlet
  13. Tillykke med de 100 faste læsere og tak for en dejlig blog, som jeg har fulgt i et stykke tid nu...
    Jeg vil rigig gerne være med i konkurrencen om de flotte kuber:-)

    SvarSlet
  14. Meget, meget gerne!

    SvarSlet
  15. Tillykke med det runde tal ;)

    -karenkaren

    SvarSlet
  16. Tillykke med det runde tal:-) Jeg er med!

    SvarSlet
  17. tillykke med de 100 læsere! Vil helt sikkert gerne være med i denne give away :)

    SvarSlet
  18. Elsker din blog! Og ville meget gerne vinde dine flotte kuber! De er simpelthen så flotte!
    Hilsen Louise(louiseutopia@hotmail.com)

    SvarSlet
  19. Tillykke med dine 100 faste læsere:-) De er så fine de kuber, dem vil jeg gerne vinde:-) Jeg har ingen blog men jeg følger altid med i dine beskæftigelser:-) Prinsesse.eid@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Tillykke med de 100 faste læsere! Jeg vil (selvfølgelig) gerne være med i din jubilæums give away - hvem vil ikke det?! :)

    SvarSlet
  21. Tillykke med det! Jeg vil meget gerne deltage i din give away:)

    SvarSlet
  22. YEY, det vil jeg gerne være med til at fejre! Et KÆMPE stort og fortjent tillykke til dig :)

    SvarSlet
  23. Wow tillykke med de mange læsere! Jeg vil selvfølgelig også gerne være med :) Synes de er for skønne!

    SvarSlet
  24. Tillykke, jeg er helt klart også med :o)

    SvarSlet
  25. Yaii sådan et sæt vil jeg gerne vinde :-)
    Louiseoest@hotmail.com

    SvarSlet
  26. De er for fede, jeg er også med på denne super gode give away ;0)

    SvarSlet
  27. Jeg vil RIGTIG gerne være med:-) Vi har jo allerede de fede blå gig cubes, men et af de der lækre print, ville pynte HELT VILDT i vores lille lejlighed:-)
    Uh jeg krydser fingre!

    SvarSlet
  28. TUSIND tak for de skønne kommentarer piger, -i er søde!! jeg vidste slet ikke at der var så mange der kiggede med, troede bare det var min mor og helle der pimpede mit besøgstal :) TAK!!

    Bette H trækker en vinder i morgen!!
    Ha en dejlig weekend!!

    SvarSlet
  29. Super fed ide. Jeg er med :-)
    hilsen Anne

    SvarSlet
  30. Tillykke med de mange læsere. Jeg vil helt sikkert gerne være med i din give away - er simpelthen så glad for vores skægge mænd, så det ville være skænt med flere af dine ting i hyblen.
    Knus Line

    SvarSlet
  31. Mig mig mig, jeg ønsker mig rigtig meget de blueish!!
    Jeg pimp'er i hvert fald også dit besøgstal ;)
    go' weekend.

    SvarSlet