8.11.10

hvor svært kan det være....

i onsdags var jeg til keramik dreje kursus for begyndere med mine veninder h og sb. jeg erinder tydeligt glæden ved at "lege med ler" fra da jeg var lille, og glædede mig rigtig meget til at få mudrede hænder igen!! men da det efterhånden er 15-20 år siden jeg sidst har siddet ved en drejebænk, tænkte jeg, at det nok var en god ide med et kursus inden jeg lavede et komplet middagsstel. men jeg var alligevel rimlig sikker på at jeg sagtens ville kunne dreje nogle seje kopper i stil med disse fra muuto og kähler:
men boy oh boy, hvor blev jeg overrasket, det var faktisk slet ikke så nemt... jeg er rigtig glad for at jeg gik efter det skæve look, det kom helt af sig selv!!  her er lidt billeder as os in action...


en dybt koncentreret sb...

i denne vinkel ser den faktisk ikke
så skæv ud...

jeg fik lavet disse 4 dimser...

h's fine lige vaser..

sb's fine lige vaser...

så skal der bare vælges farver.. so many to choose from!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar