30.11.10

all i want for christmas...

da jeg var lille, synes jeg altid det var mærkeligt, når min far sagde, at det eneste han ønskede sig til jul, var at vi fik en dejlig aften og noget god mad. jeg havde altid kilometer lange ønskelister med ting jeg bare ikke kunne leve uden.... men nu hvor jeg selv er gået hen og er blevet "voksen", eller i hvert fald mor, så synes jeg slet ikke, at han var så tosset min kære fader. det jeg glæder mig aller mest til er at skulle hygge med min famile og venner hele december. til oppyntning, julebagning, lave dekorationer og pynt, julekalender på tv, gaveindkøb, gaveindpakning og hygge med masser af kager og æbleskiver. i år skal vi holde jul med p's forældre, og det er første gang jeg skal holde jul uden min søde mor, så det er lidt trist. men samtidig er det altid hyggeligt hos "farmor og farfar", og det er h's første jul, så det skal nok blive en dejlig hyggelig jul alligevel. men én ting er sikkert, jeg skal se disneys "fra alle os til alle jer" kl 16 og spise en masse ris a lamande!!
og lur mig om der ikke kommer lidt gaver til mig under træet, og så kan jeg jo bare håbe at de måske indeholder disse smukke ting:

1 & 8 royal copenhagen . 2 stelton . 3 & 5 hoganas . 4 hay . 6 &7 marimekko . 9 muuto.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar