13.1.11

kongens små fodfolk...

i aften skal jeg høre musik!!! på train!!! live!!! med mine dejlige tøser!!

jeg glæder mig helt vildt til at komme ud og høre noget fedt live musik igen. og jeg ved at det bliver en rigtig fed koncert, for vi skal nemlig høre king's light infranty, et upcomming århus band, som min ven m slår på trommer i!! de har snart deres debut album på gaden, og jeg glæder mig rigtig meget til at høre den... du kan høre noget af deres musik her.

king's light infranty spiller på train i aften, som en del af musik århus festivalen, som er en festival for up comming bands rundt omkring på århus' mange spillersteder bla train, voxhall, musikcafeen og mange andre. der er gratis entre til alle koncerter og første koncert er i aften på train kl. 21 med king's light infranty, men among animals, og i will funish your sunday mornings. du kan læse mere om festivalen, spillesteder og bands her.


det smukke album cover på king's light infranty's demo, fundet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar