14.3.13

random.









lidt random pics fra en dejlig uge. bette h har været heldig og har spillet bold med to af sine bedste venner, hundene theis og bertram... og jeg har også været heldig, men dejlige mand havde nemlig den sidste twilight film med hjem til mig i dag, nice. og jeg havde købt trøfler, dobbelt nice!!
og så er der kommet mere leo i mit skab, denne seje quiltet bomber jacket er fra vero moda, og kan købes i butikkerne nu, den er perfekt som cool spring jacket. hugh hefner loafers er fra zara, jeg håber at jeg bliver rigtig glad for dem når det blir lidt varmere...
solskin, blomster og solbær pandekager på en søndag formiddag, så blir det næsten ikke bedre.
og så er jeg i gang med at lave nogle nye prints til vores vægge, denne "farlige ul" skal hænge inde ved bette h i en lækker lyrum ramme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar