11.3.13

miauv!









leopard is the new black!! og der har efterhånden sneget dig en del vildkatte ind i min garderobe, og nu har det også spredt sig til holgers tøjskab, hvilket peter ikke altid synes er lige fedt. for bare 1½ år siden ville jeg ikke have drømt om, at jeg skulle eje så mange leopard prikker, men et år hos vero moda har åbenbart gjort mig til et wild child.
blazer fra vero moda / sweat og nederdel fra vero moda / sweat fra vero moda / top fra weekday / platforms fra river island / sweat fra h&m / tee fra zara / blazer fra vero moda / jeans fra selected femme.

1 kommentar:

  1. Hold op en fin samling af leopard :-) Jeg er faldet helt pladask for dine fine sko og er nødt til at høre hvor du har købt dem? Og om du ved hvorvidt de stadig kan købes :-)

    KH Anne Cathrine

    SvarSlet