14.3.13

love aarhus.




billede fra jc conda

billede fra fru schou
fordi jeg elsker århus, og fordi jeg faktisk er total print nørd, har jeg lavet dette århus print til min væg. og nu har mine dejlige kollegaer ninna og mette overtalt mig til at dele dette print med jer. og de to dejlige damer har også været så søde, at dele printet på deres blogs. de fleste af jer kender allerede fru schous skønne blog, og hendes fine indlæg, har allerede skaffet en masse bestillinger på printet i min indbakke, tak søde. men i skal også lige tjekke seje mettes blog og shop. mette og hendes kæreste sælger super fede teak møbler med deres firma jc conda og bor i århus' sejeste lejlighed, se bare hvor sej den turkise væg er...
anyways, hvis du er interesseret i at købe mit århus print, må du meget gerne sende mig en mail på no682 @ hotmail . com, jeg er lige ved at finde et nyt print house, men håber at få priser og levering på plads i morgen.

19 kommentarer:

  1. Sikke en fin plakat - kommer der mon noget lignede af København?
    Den er bare så flot!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej, tak... Jeg ved at der lige er blevet lavet lignende plakater af forskellige bydele af kbh af en kunster der hedder enklammide. du kan evt kigge på artrebels.dk

      Slet
  2. Hvor er plakaten med stenen fra? Den er også så fin.

    Little Luna, der er jo dem fra www.enklamide.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. ja den er nemlig super fin. jeg har købt den i højkant her i århus.

      Slet
  3. Rigitg fin! Den vil jeg helt klart overveje;)

    SvarSlet
  4. Den er så flot... Ville Aalborg kunne være en mulighed? Sådan en vil jeg hvert fald gerne eje. Hvilket størrelser vil det være muligt at få plakaten i?

    Simone
    Medvingerbagud.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Simone.
      Sorry, jeg tror ikke lige jeg kommer til at lave et Aalborg print.

      Slet
    2. Øv det var en skam.. Den er ellers super fed:-)

      Slet
  5. Det er SÅ fint Michelle! du er bare vildt dygtig!

    SvarSlet
    Svar
    1. tak søde :) og i lige måde, super lækre sager du får vist på din blog :) Og hvor er din bette H bare skøn!

      Slet
  6. Det er virkelig et fint print! Og som Aarhusianer bliver man jo næsten nødt til at have fat i et :)

    /Lou

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Lou :)Har vist sendt dig en mail :)

      Slet
  7. Uhh så fint. Hvad koster et print?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line.
      Vil du ikke sende mig en mail på no682@hotmail.com for mere info.

      Slet
  8. Hej,
    Hvor er den fin. Hvad koster sådan et print/ plakat og hvad er målene på den ?
    Hilsen
    Caroline

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Caroline.

      Vil du ikke sende mig en mail på no682@hotmail.com?

      Slet
  9. Hej,
    Er du stoppet med at sælge dit fine print? Jeg har sendt dig mails, men desværre ikke fået noget svar..
    /Iben

    SvarSlet