21.11.12

til bette h.

1. lækker træ værktøjskasse fra kidswood. / 2. Super sej træ garage fra kidswood. / 3. cool rød guitar fra vilac. / 4. svampe bob firkant skib fra lekmer. / 5. puslespil med barbapapa og smølferne.

1. nye seje new balance sneaks. / 2. lækker sweat med panda print fra mini rodini. / 3. cool sweat med party bjørn fra soft gallery / 4. seje trøjer fra cos.

1. flexi trax med cars / 2. - 3. lækkert samle-selv træ flyver og raket fra janod. / 4. sej racerbil fra vilac. / 5. tog og vej sæt fra brio. / 6. brandstation fra lego duplo.

1. morgenhygge-stel med mumi fra iitala. / 2. mega sej cubebot fra areaware. / 3.super seje prints fra tank. / 4. hanno the gorilla fra areawear. / 5. lækkert sengetøj fra bynord. / 6. mega lækre shapemaker.

1. de klassiske totte bøger. / 2.-3. seje træbiler og kran fra ikea. / 4. - 5. farlige dyr fra schleich. / 6. fantastiske bøger om jacob og joakim af jørgen clevin.
årets julegave ønsker fra bette h (og mig...) han er helt tosset med biler, tog og flyvere for tiden, men jeg håber, at han også får nogle mere praktiske og lækre gaver fx. mumi stellet, bjørne printene og de fede træ figurer fra areawear. vi har fået anbefalet totte og jacob & joakim bøgerne af en pædagog i vuggestuen, da de skulle være gode at snakke om og lette for børnene at forholde sig til, så nu prøver vi dem. jeg kan også huske at jeg selv har "læst" dem meget som barn.
nu mangler jeg bare min egen ønskeseddel, men nu har familien da lidt at gå i gang med...

2 kommentarer:

  1. Hvor gammel er din dreng? Jeg synes Kaj-bøgerne af Mats Letén er helt fantastiske til "begynder-højtlæsning" de er bestemt også et ønske værd. Hilsen en anden vuggestuepædagog

    SvarSlet
  2. Hej Linen.
    Han bliver 3 til januar, så vi fik at vide at bøger med hverdags oplevelser og lidt tekst var godt, men tak for tippet, dem må vi lige kigge på... :)

    SvarSlet